Alle bovengemiddeld storingsgevoelige bolides dan ook maar naar het tweede hotel? Scheelt heen en weer rijdenSchuif de Servizio ook maar naar het tweede... to serve, not to eeeuh sta in de weg
Ja, onze 145 is daar al ingedeeld
Alle bovengemiddeld storingsgevoelige bolides dan ook maar naar het tweede hotel? Scheelt heen en weer rijdenSchuif de Servizio ook maar naar het tweede... to serve, not to eeeuh sta in de weg
hijs leuk!!!Alle bovengemiddeld storingsgevoelige bolides dan ook maar naar het tweede hotel? Scheelt heen en weer rijdenSchuif de Servizio ook maar naar het tweede... to serve, not to eeeuh sta in de weg
Jaap, zit je met de GTA dicht bij de Panne-dienst, of moet Dre 20km voor je gaan rijdenGezellig dat jullie er bij zijn Ik had ook niet anders verwacht trouwens....
Jaap krijgt "Premium service".............
......Premium wordt Dremium!!!
[/quote]......Premium wordt Dremium!!!
....
als het erg laat wordt kan het ook Delerium worden, maar dat merkt niemand meer dan
Heb je pezzi di ricambio nodig.....zou je scalino goed doen.......hijs leuk!!!Alle bovengemiddeld storingsgevoelige bolides dan ook maar naar het tweede hotel? Scheelt heen en weer rijdenSchuif de Servizio ook maar naar het tweede... to serve, not to eeeuh sta in de weg
voor de demobilitazione rijdt u door naar het tweede hotel, bij de kale koets van een rode zagato rechtsaf en vergeet niet uw parkeerkaart en bierbonnetjes te vragen aan uw gedesilusioneerde voorzitter...
Alleen als je op de wachtlijst staat!Volgens mij is er nog helemaal niemand benaderd......toch
Jawel hoor, keurig mailtje van Gerrit, dat we idd op de wachtlijst staan, maar zo wie zo meekunnen als we voor het tweede hotel kiezen.Volgens mij is er nog helemaal niemand benaderd......toch