Zo, dat lijkt er weer op zeg !
Bij welke "bandenboer" ben je aan het klussen geweest?
off topic) heb even geinformeerd over het uitdraaien van de velgen voor de Juul naar de juiste diameter naafgat.
kunnen ze wel
Er hoort ook een kabelboom bij en nog wat schakelaars en sensoren. Als je die hebt heb je aan een schema niet zoveel, meer aan een paar goede tekeningen (en foto's) hoe je hem in moet bouwen.Mijn werkplaatshandboek bevat helaas deze module niet, misschien dat iemand anders je aan een schema kan helpen, mits je deze niet hebt.
Kan me inderdaad niet herinneren dit ooit tegen te zijn gekomen in de manual, maar ga nog maar eens kijken...Er hoort ook een kabelboom bij en nog wat schakelaars en sensoren. Als je die hebt heb je aan een schema niet zoveel, meer aan een paar goede tekeningen (en foto's) hoe je hem in moet bouwen.Mijn werkplaatshandboek bevat helaas deze module niet, misschien dat iemand anders je aan een schema kan helpen, mits je deze niet hebt.
haha, inmiddels weet ik wel het e.e.a. te vinden in de 155 qua elektronica. Mijn eigen alarm is denk ik overleden, de bekabeling is overal goed (dubbel nagemeten) alleen er zit geen leven meer in Ik ben me een beetje aan het orienteren op een ander alarmKan me inderdaad niet herinneren dit ooit tegen te zijn gekomen in de manual, maar ga nog maar eens kijken...Er hoort ook een kabelboom bij en nog wat schakelaars en sensoren. Als je die hebt heb je aan een schema niet zoveel, meer aan een paar goede tekeningen (en foto's) hoe je hem in moet bouwen.Mijn werkplaatshandboek bevat helaas deze module niet, misschien dat iemand anders je aan een schema kan helpen, mits je deze niet hebt.
Over het alarm zal ik anders een topic starten, anders vervuil ik Erwins topic en dat is doodzonde
Bij Massalt in Meppel, Marco werkt daar. Heb je ook gevraagd wat het uitdraaien gaat kosten?Zo, dat lijkt er weer op zeg !
Bij welke "bandenboer" ben je aan het klussen geweest?
off topic) heb even geinformeerd over het uitdraaien van de velgen voor de Juul naar de juiste diameter naafgat.
kunnen ze wel