mee eens. F1 is schitterend maar het mag geen levens gaan kosten.
Bovendien vond ik de pitstops altijd juist erg spannend, nu niet meer. Het is nu ff benzine halen en gaan....
Ik heb de F1 maar halfgebakken gevolgd, maar was dat geen gecrashte voorwielophanging van de Mc Laren? Of was dat toch een band?Ik vond die crash van Raikonen doodeng... dat wiel lag zowat op zijn neus, en die Toyota werd even op een haarna een ronde gelapt.. of voorgoed gelapt... Het is niet goed om 5 ronden lang naar een mogelijk ploffende band te kijken...!!!!
Dan wordt het levensgevaarlijk. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Afschaffen die regel dus. Het gaat perslot van rekening al meer dan 10 jaar goed. Houden zo.Zijn voorwielophanging begaf het idd nadat zijn band al enige rondjes voor heftige trilling gezorgd had...
Het wiel brak af... ging richting helm... maar zat gelukkig nog vast aan de leidingen...pffffff
Ik dacht meteen aan Senna...
Maar goed, als je coureur wilt zijn dan weet je dat er risico's zijn en daar worden ze ook naar betaald!
Vind ik ook.Maar goed, als je coureur wilt zijn dan weet je dat er risico's zijn en daar worden ze ook naar betaald!