Vliegwiel, krukas ect was al snel terug, Meetjesland had blijkbaar balanceerapparaat enkele jaren geleden reeds verkocht.
Dus nu maar nieuw adresje gezocht en terecht gekomen bij
Bol Tuning is wel BMW man maar nette prijs (denk ik € 185.- ex) moest elders al over de 200 en zelfs 1 over de 300.- ex betalen. Hij vertelde dat hij het ook uit besteedde misschien kom ik er nog wel achter naar wie, leuk om te weten voor de volgende en iedereen hier. Is hopenlijk volgende week maandag terug.

ter vergelijking

Ondertussen tijdens het wachten op de kop (klepstellen) en krukas/vliegwiel/poulie/drukgroep (balanceren) maar begonnen aan de inlaat, die nog verbouwd moest worden omdat de gasklep aan de verkeerde kant zou komen dwz richting schutbord.
Nu was het plan een geheel nieuwe te bouwen van een alu buis met een flens 4 buizen en alle aansluitingen, maar het leek me beter de originele te gebruiken ivm de vorm en volume, eens goed bekeken en er de zaag in gezet en beginnen passen, meten en lijmen, met dit als voorlopig resultaat.

Nu nog even achterzijde dichtmaken schuren en spuiten en eerst maar eens kijken of het zo werkt.