Trap je rempedaal in voordat je de motor start. Start dan de motor en als je pedaal zakt werkt de bekrachtiger - zo niet, dan niet.

Maar dan weet je de oorzaak nog niet..
Loopt je motor ook beroerd??? Als je membraam van je bekrachtiger echt gescheurd is beinvloed dit je vacuum in je inlaat.
Controleer eerst de slang eens . De slangen die gebruikt worden zijn van een met canvas ommantelde zooi en daar zie je bijna niet aan of ze lek/ uitgedroogd zijn. De kans is groot dat ie op de aansluiting op de inlaat ( Ja dat fijne plekje daaronder

) gescheurd is. Weet je zeker dat je slang goed is en het probleem is er nog steeds controleer dan het kunstof aansluitstukje op de voorzijde van de bekrachtiger op lekkage. ( Ding heeft een rubberafdichting en een banjo bevestiging). Is dat het ook niet dat is het membraam van de bekrachtiger zelf lek. Dat zou je het echter bij draaiende motor wel moeten kunnen horen. Stop je hoofd in de pedaalbak (binnen) en luister of je ook "slurpende" geluiden hoort. Als je die hoort is het over en uit.