Afgezien van de hele discussie die hieraan vooraf gegaan is, de veiling van SvL staat online:
Utrecht
Amsterdam
Amersfoort
Aalsmeer
Haarlem
Kavels volgen nog.
De auto's staan er inmiddels ook op.Afgezien van de hele discussie die hieraan vooraf gegaan is, de veiling van SvL staat online:
Utrecht
Amsterdam
Amersfoort
Aalsmeer
Haarlem
Kavels volgen nog.
"Deze pagina is niet meer beschikbaar. U wordt nu terugverwezen naar de BVA Auctions homepage.Afgezien van de hele discussie die hieraan vooraf gegaan is, de veiling van SvL staat online:
Utrecht
Amsterdam
Amersfoort
Aalsmeer
Haarlem
Kavels volgen nog.
De hele veiling is blijkbaar teruggetrokken."Deze pagina is niet meer beschikbaar. U wordt nu terugverwezen naar de BVA Auctions homepage.Afgezien van de hele discussie die hieraan vooraf gegaan is, de veiling van SvL staat online:
Utrecht
Amsterdam
Amersfoort
Aalsmeer
Haarlem
Kavels volgen nog.
Indien u niet binnen enkele seconden wordt doorverwezen klikt u dan op onderstaande link:
www.bva-auctions.com"
Kleine update, ben afgelopen dinsdag (sneller dan ik dacht) keurig geholpen en de 159 rijdt weer als vanouds. Toch hulde aan SvL Houten!Dat mag dus niet met een leaseauto en laat ik het dan maar eerlijk zeggen (bevestigen wat GT-fan ook zegt):
Bij Sam vam Lingen Houten geven ze mij de indruk dat een leaserijder niet een volwaardige klant is, de reden dat ik me daar niet meer welkom voel....
Waar kan ik met mijn stukkende Alfa nu naar toe begeven???
Geen idee ik ga volgende week vragen of ik ook naar een andere dealer dan een Alfadealer mag....
Niet die brief, maar alles eromheen is dat figuurlijke mes in je rug van de topic titel... echt triest dit....