Tussen alle type-topics mis ik er nog één gewijd aan de 33, een type dat inmiddels niet meer op elke straathoek te vinden is, waaraan veel Alfisti goede herinneringen bewaren, en met een eigen groep liefhebbers waarvan bij sommigen de passie zover gaat dat ze dit economisch ruimschoots afgeschreven dagelijks vervoer de status 'klassiek' toekennen en er een heuse restauratie tegenaan gooien.
Dit topic is voor foto's van en verhalen over je eigen 33 of mooie 33 foto's in het algemeen. Van de 'eigen' 33's zal ik hier een index aanleggen.
Elders op het forum zijn er aparte rubrieken voor technische vragen en voor aankoopadviezen.
Laat ik zelf het eerste ei leggen, met mijn 1.7 8v van 1993
Een paar obscure plaatjes, het 'ding' verdraagt immers het daglicht niet. 16 kleuren rood-paars en een dak waarvan ongeveer 10% van de blanke lak is afgebladderd. Voor mij een typische auto-voor-alledag, één die lekker rijdt en het gewoon altijd doet met een uiterst minimum aan onderhoud. Dat laatste in tegenstelling tot zijn illustere doch betreurde voorganger, mijn 1.5 Sportwagon die eigenlijk nóg lekkerder reed maar waarmee ik zelden een periode zonder mankementen of storingen beleefde. Ik zal daar ook nog eens wat fotookes van opsnorren.
Voor 16v QV-eigenaren is dit topic er nog.
Veel 33-info vind je op www.squadra33.com