En als ik me niet vergis heeft dit systeem ook nog een klein fortuin gekost..

Volgens mij een kwestie van ff goed afstellen.

Ja genoeg, kun je op vacantie mee....Ik vindt het er wel indrukwekkend uitzien...![]()
En als ik me niet vergis heeft dit systeem ook nog een klein fortuin gekost..![]()
volgens mijn monteur was het niet meer te krijgen..........heb toen maar ja gezegd tegen de montageDat vroeg mijn monteur zich dus ook af
is om en bij de prijs van mijn Italia vakantie binnen 4 weken, dat is correct !Ja genoeg, kun je op vacantie mee....Ik vindt het er wel indrukwekkend uitzien...![]()
En als ik me niet vergis heeft dit systeem ook nog een klein fortuin gekost..![]()
mijn aanstaande vac kost precies dat bedragis om en bij de prijs van mijn Italia vakantie binnen 4 weken, dat is correct !Ja genoeg, kun je op vacantie mee....Ik vindt het er wel indrukwekkend uitzien...![]()
Je hebt gelijk. Ik ging er vanuit dat de het mechaniek vanaf de bobine tot aan het pedaal ook met een kabel werkte. Gewoon eigenlijk te weinig kennis van Bertones dus om op je vraag te reageren.@ Huib: misschien zie ik het fout, maar dan blijft 't probleem toch bestaan ? bij kantelen vergroot nog steeds de afstand tussen blok en gasstang en wordt er bijgevolg aan de kabel getrokken....
Zo eenvoudig is het dus inderdaad !als je binnen- en buitenkabel gelijkmatig langer maakt verander je niets aan de slag van het gaspedaal. En dan fors langer, niet maar een paar cm.