WELKE lijm moet ik gebruiken zodat de spiegel de komende jaren wel gewoon op z'n plaats blijft zitten??
Alfast bedankt!!
Ik zal eens bij Bison op de site kijken! Ik wil het namelijk goed doen en netjes."speciale glaslijm"
Euh, niet de gewone glaslijm nemen he, bison heeft een speciale lijm hiervoor.
Zoals gezegt, UV licht is heel belangrijk voor de droging en de harding (zonder gaat het NIET goed), dus op een zonnige dag doen.
Verder zorgen voor een perfect schone en VET VRIJE ondergrond (afnemen met o.a. spiritus in dit geval, geen wasbenzine gebruiken!!!!)
grt gerwin
Dit kllinkt ook als een goeie tip, het zag er vanaf buiten ook goed uit?Bij een autoglas schade bedrijf kan je die dubbelzijdige plakkers (die daar speciaal voor zijn ontworpen) gewoon kopen, als het een beetje bedrijf is geven ze ze vaak zo mee... Heb ooit zon plakker daar gekregen en na 3 jaar zat mn spiegel nog steeds goed vast, daarna de wagen verkocht aan een kennis, nu 5 jaar later zit de spiegel nog steeds vast.
De sticker heeft een groene en zwarte zijde.. wel ff goed navragen welke zijde op het glas en welke zijde op het metaal moet... want dat kan ik je na 5 jaar niet meer vertellen![]()
Groet, Ro
....en de GTV6 is weer een stapje dichter bij dse APK keuring....@Claasen, zag er zo uit als origineel, plakkers zijn net iets groter als de plakrand op de spiegel, eerst op de spiegel plakken, dan snijden rondom met stanlymes en je hebt de originele pasvorm weer terugSuc6
Groet, Ro