Je mag trots zijn op je wagen hoor ! Ik vind hem ( en dan met name het ge-optimaliseerde hart

groeten
jos
Aan die maat was ik ook aan het denken. De auto wordt weer wat meer dagelijks gebruikt en 205 hoeft van mij niet meer perse (ik wordt ook wat ouder).Ik heb er 195/60 15 onder liggen.
Was het een zwarte dan zou ik hem meteen willen hebben. Maar hoe moet ik dit zien? Een losse hemel = doek + onderlaag? En zou je die zo kunnen plaatsen of zouden - voor een goed resultaat - de ramen verwijderd moeten zijn?ik heb nog een strakke lichtgrijze hemel staan
Misschien kun je het grijze doek vervangen voor een zwarte stof van de markt o.i.d? Gewoon dat plaffoniaregedeelte loshalen en dan dat zwarte doek erop. Daarna de rest weer terug monteren. Zoiets dacht ik.Was het een zwarte dan zou ik hem meteen willen hebben. Maar hoe moet ik dit zien? Een losse hemel = doek + onderlaag? En zou je die zo kunnen plaatsen of zouden - voor een goed resultaat - de ramen verwijderd moeten zijn?ik heb nog een strakke lichtgrijze hemel staan