Ik was eerst!Paliri, mocht je de berlina weg doen moet je me effe PBen.....
Euh, eerder dan een haantje de voorste kan je niet zijn hoor
Ik was eerst!Paliri, mocht je de berlina weg doen moet je me effe PBen.....
koopjesjagersIk was eerst!Paliri, mocht je de berlina weg doen moet je me effe PBen.....
Euh, eerder dan een haantje de voorste kan je niet zijn hoor
Zaag wenscht vanaf nu als Mr. BerlinaHunter aangesproken te worden!
Zaag wenscht vanaf nu als Mr. BerlinaHunter aangesproken te worden!
okee zo'n lekstopper wat is dat?
verkoop of repareren ik gebruik de auto dagelijks en kan en mag hem niet missen voor mijn werk vandaar de twijfel. en de twijfel zit hem meer in welke reparatie, alleen de koppaking of meteen ook alles en dan wordt het weer erg prijzig....
verkopen met een lekke koppakking kost meer dan hem repareren, en met de bus naar je werk gaan kost tegenwoordig ook niet nix
De rest van de opmerkingen van mijn kant waren meer om je op te beuren
Heb je al een lekstopper geprobeerd,dat lukt toch wel in het weekeinde
Ik zou het niet doen... die meuk gaat door je hele blok en radiateur zitten...okee zo'n lekstopper wat is dat?
verkoop of repareren ik gebruik de auto dagelijks en kan en mag hem niet missen voor mijn werk vandaar de twijfel. en de twijfel zit hem meer in welke reparatie, alleen de koppaking of meteen ook alles en dan wordt het weer erg prijzig....
verkopen met een lekke koppakking kost meer dan hem repareren, en met de bus naar je werk gaan kost tegenwoordig ook niet nix
o dat zijn de befaamde pilletjesIk zou het niet doen... die meuk gaat door je hele blok en radiateur zitten...okee zo'n lekstopper wat is dat?
Gewoon ff doorbijten en of zelf die pakking vervangen of laten doen (elke garage kan dat voor je doen).
Yeps... die BERUCHTE pilletjes... of drankje... of poedertje...o dat zijn de befaamde pilletjesIk zou het niet doen... die meuk gaat door je hele blok en radiateur zitten...okee zo'n lekstopper wat is dat?
Gewoon ff doorbijten en of zelf die pakking vervangen of laten doen (elke garage kan dat voor je doen).
is het niet homeopatisch danYeps... die BERUCHTE pilletjes... of drankje... of poedertje...o dat zijn de befaamde pilletjesIk zou het niet doen... die meuk gaat door je hele blok en radiateur zitten...
Meuk van de reinste stookolie... ik zeg het u!
Dat is een flesje met een substantie die bij een lek in het systeem van kleur veranderd,okee zo'n lekstopper wat is dat?