Ja deze ken ik ook nog, geweldig ding en t klepje bleef een leuk speeltje (bierdopjes in een glas schieten), echter vond k de telefoons van vroeger leuker dan nu eigenlijk.
Toch wel vrij doorslaggevend bij dit type horlogeMaar de vraag is meer: hoe doorslaggevend is design bij de keuze van een aankoop? Ben je bereid extra geld uit te geven voor het ontwerp?
Tja, denk dat het hierbij ook afhangt van je definitie van "design". Als ik puur iets koop vanwege het uiterlijk, moet het wel héél erg mooi zijn.Maar de vraag is meer: hoe doorslaggevend is design bij de keuze van een aankoop? Ben je bereid extra geld uit te geven voor het ontwerp?
Hmmm... Ook een topic over openen??wel leuk dat er hier ook muziek liefhebbers zijn (in ieder geval een mooie installatie), zag al oa denon en NAD voorbij komen, zelf heb ik een TEAC met B&W dm-serie speakers...
Aan mijn NAD setje hangen lekkere Mordaunt Short Avant 908i'sHmmm... Ook een topic over openen??wel leuk dat er hier ook muziek liefhebbers zijn (in ieder geval een mooie installatie), zag al oa denon en NAD voorbij komen, zelf heb ik een TEAC met B&W dm-serie speakers...Ja dus!
You're right... Topic weer verwijderdMuziektopic is er al toch?
Ja...Maar de vraag is meer: hoe doorslaggevend is design bij de keuze van een aankoop? Ben je bereid extra geld uit te geven voor het ontwerp?