En voor wie mocht denken dat Earl intussen al weer vergeten is... niets is minder waar!
Heftig aan het shoppen (NIET choppen dus!

) geweest...
Een deel van de buit:

Frap trekstang (casterstang) kogels ter vervanging van de pannekoekrubbers
LEMFÖRDER (ZF) onderste fuseekogels
Goodridge remslangen
Remklauwrevisie setjes (voor + achter, voor staat niet op de foto)
Rempennen setje(voor + achter, achter staat niet op de foto)
ATE hoofremcilinder
Baksteunen
Hoofdkoppelingcilinder
Hulpkoppelingcilinder + slang (niet op de foto)
Er is nog het een en ander in bestelling... nieuwe remschijven voor, remblokken (Roesch BMW E21 voor, Ferodo DS 2500 achter, moet ik nog achteraan), bovenste fuseekogels, powerflex bussen voor in de bovenste draagarmen etc etc etc
Helaas het het laten wisselen van het stuurhuis al fors vertraging opgelopen... want Earl kan er pas komende DInsdag terecht...
Ook heeft de leen-donor-donateur-who-has-our-gratitude flink in het magazijn liggen rommelen...
Gereviseerde Brembo's:

Die gaan we eens mooi poetsen...
Nog te reviseren achterklauwen en dwars balkje:
En dan ligt er uiteraard intussen een complete De Dion as klaar om gestraald, geschoopeeerd en gecoat te worden (langere termijn projectje!)
Ben toch niet zo heel erg tevreden over de afwerking van de onderste draagarm... ondanks de zorgvuldige opbouw van zinklaag en Hammerite, beschadigt het HEEL erg snel... dus levert DHL komende week dit setje af....

Time will tell if it's any good...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...