Als ik de achteruitrijschakelaar op de versnellingsbak losdraai van een 33 loopt het olie er dan uit?

dan kun je de bak net zo goed even leeg laten lopen en de olie verversen, toch?Schakelaar er uit draaien, bij de laatste winding je duim heel dicht naast de schakelaar houden, dan de schakelaar eruit draaien, je dikke duim op het gat houdenNieuwe schakelaar pakken welke je binnen handbereik hebt gelegd voor je de oude eruit gedraaid hebt. Schakelaar dicht bij het gat houden, je dikke duim weg halen
en de schakelaar er weer indraaien en klaar is Luc. Olie verlies is op deze wijze minimaal en te verwaarlozen, wel even een bak of een doek eronder. Je kunt uiteraard je versnellingsbak wel even controleren op het juiste olie niveau
even nog een tip: probeer eerst of je de vulplug los kunt krijgen voordat je alle olie er uit laat lopen anders wordt het vullen wat lastigIk heb net de stekker van mn donor 33 eruit gehaald om hem morgen op mijn eigen 33 te zetten. Mijn vraag was inderdaad bedoeld om geen olie op de grond te laten lopen.
Morgen de stekker omwisselen en inderdaad meteen olie verwisselen.
Goede tip, anders word het dak zo lelijkeven nog een tip: probeer eerst of je de vulplug los kunt krijgen voordat je alle olie er uit laat lopen anders wordt het vullen wat lastigIk heb net de stekker van mn donor 33 eruit gehaald om hem morgen op mijn eigen 33 te zetten. Mijn vraag was inderdaad bedoeld om geen olie op de grond te laten lopen.
Morgen de stekker omwisselen en inderdaad meteen olie verwisselen.
met een flacon met een uittrekbare tuut (ik gebruik een oude literfles van croon oil) die kan je precies kantelen.Vulplug is een paar maanden geleden los geweest zodat ik het peil kon checken. Dat was overigens geen probleem.
Hoe giet ik de nieuwe olie er trouwens in zo'n onmogelijke positie opnieuw in?
Ik zoek geen extra werk op als dat niet nodig is. Luc heeft het vul probleem ook al ontdektdan kun je de bak net zo goed even leeg laten lopen en de olie verversen, toch?Schakelaar er uit draaien, bij de laatste winding je duim heel dicht naast de schakelaar houden, dan de schakelaar eruit draaien, je dikke duim op het gat houdenNieuwe schakelaar pakken welke je binnen handbereik hebt gelegd voor je de oude eruit gedraaid hebt. Schakelaar dicht bij het gat houden, je dikke duim weg halen
en de schakelaar er weer indraaien en klaar is Luc. Olie verlies is op deze wijze minimaal en te verwaarlozen, wel even een bak of een doek eronder. Je kunt uiteraard je versnellingsbak wel even controleren op het juiste olie niveau
mmwwha dat vullen is echt geen probleem hoor maar een kwestie van geduld.Ik zoek geen extra werk op als dat niet nodig is. Luc heeft het vul probleem ook al ontdektdan kun je de bak net zo goed even leeg laten lopen en de olie verversen, toch?Schakelaar er uit draaien, bij de laatste winding je duim heel dicht naast de schakelaar houden, dan de schakelaar eruit draaien, je dikke duim op het gat houdenNieuwe schakelaar pakken welke je binnen handbereik hebt gelegd voor je de oude eruit gedraaid hebt. Schakelaar dicht bij het gat houden, je dikke duim weg halen
en de schakelaar er weer indraaien en klaar is Luc. Olie verlies is op deze wijze minimaal en te verwaarlozen, wel even een bak of een doek eronder. Je kunt uiteraard je versnellingsbak wel even controleren op het juiste olie niveau