Uit de klei komen omdat dit met een 4*2 niet luktWat heb je anders in Nederland aan een Q4
Groetjes,
Marc
Uit de klei komen omdat dit met een 4*2 niet luktWat heb je anders in Nederland aan een Q4
Toch maar baby kuipstoel in de Q plaatsen voor de volgende ritUit de klei komen omdat dit met een 4*2 niet luktWat heb je anders in Nederland aan een Q4
Groetjes,
Marc
De grijzede rode?Geweldig om weer eens met de Berlina door, dit maal Limburg heen te brullen.
Alleen jammer van de modder op de wegen, het wordt een behoorlijke klus om de gehele Berlina ervan te ontdoen.
Maar we hebben het erg naar onze zin gehad, waarvoor dank aan de organisatie!
Dan waren jullie die gasten die ik 's avonds gespot heb
Die straat waar we op de terugweg allemaal ff een stel trepen hadden moeten trekken bedoel je? Sorry, geen idee, maar mijn navi heeft de hele route bijgehouden, moet je haar ff bellen of mailen.Om even een gespotte 155 te lokaliseren: Wie weet precies welk plaatsje en welke straat de "weersteen" hing die verwijderd was door de eigenaar halverwege de rit?
nee, dat was ik.. Ik(nou ja, mn auto)is de andere 33 op de foto, met die sticker erop...[/list]Dan waren jullie die gasten die ik 's avonds gespot heb
Ik zat in de rode Spider
Mooie 33, in het begin en ergens tussen door nog wel een stukje opgereden met jullie volgens mij.nee, dat was ik.. Ik(nou ja, mn auto)is de andere 33 op de foto, met die sticker erop...[/list]Dan waren jullie die gasten die ik 's avonds gespot heb
Ik zat in de rode Spider
Dat was vast iemand van hier...Om even een gespotte 155 te lokaliseren: Wie weet precies welk plaatsje en welke straat de "weersteen" hing die verwijderd was door de eigenaar halverwege de rit?
Aha, we zijn dan toch nog gespot