Ik heb met de GTV nu reeds wat km's gereden en nu komen de eerste kleine vraagjes, gewoon om zeker te zijn.
- oliedruk: volgens het originele instructieboekje zou ie stationair zo'n 5 bar moeten aanduiden ?

Bij mij doet ie dat nu niet. Tijdens het rijden mooi tussen de 4 en 5 bar, maar met warme motor geeft ie bij het stationair draaien wel wat minder druk aan. Lijkt me logisch. (zou denken stationair druk van 1 tot 1,5 bar voldoende is maar ja, wat geeft ie bij jullie aan?) Is die originele oliedrukmeter trouwens betrouwbaar of niet. (heb soms mijn twijfels bij Italianen en randapparatuur, denk bv maar eens aan de alfacontrol) Een oliedruklampje zit er bij mijn weten ook niet in, of wel?
- gordels achter: zitten er uiteraard standaard niet in, hoeft voor mij eigenlijk ook niet maar: ik heb 2 kleine souvenirjagers van 3 en 5 jaar oud. Gisteren reden ze voor het eerst mee, niet vastgeklikt dus, en ze stapten uit met elk een asbak in de hand

en de kleinste kroop tijdens het rijden bijna vanachter op de hoedeplank.

Dit vind ik nu ook niet aangewezen (heb geen zin om mijn stem elke keer te verheffen boven het gebrul van mijn GTV uit om die kleine kinderen tot bedaren te brengen. Kan je makkelijk gordels inbouwen vanachter? Zijn er gaten voorzien of niet? Hoe krijg je de achterbank los, gewoon trekken of zit die vastgeschroefd? Het hoeven nu geen 3-punts gordels te zijn, als ik die twee maar kan vastklikken.
- De GTV heeft maar 1 spiegel, nu zou ik ook rechts een spiegel willen monteren, maar als ik het topic lees van GTVboy, heb ik de indruk dat deze vrij moeilijk te vinden zijn?
Voor de rest rijdt de GTV gewoonweg fantastisch. Binnenkort zullen er nog wel wat kleine vraagjes volgen. Liever eerst de mening van anderen, vooraleer ik zelf begin te demonteren.