Nou ,20 jaar terug waren lancia's wel mooi maar zijn nou toch lekker het padje kwijt,sorry!Waarom? Alfa maakt op dit moment geen auto die ik zou willen hebben hoor.
Fiat en Lancia maken meer kans op een bezoekje van mij.
De Delta is sinds vorige week ook leverbaar als 1.7 DI T-Jet. Ofschoon de letter D in de type-aanduiding wellicht anders doet vermoeden, gaat het hier om een (turbo-)benzinemotor met 200 pk en 320 Nm (0-100 km/u in 7,4 sec, top 230 km/u). Voorzien van een zestraps Sportronic-bak. Vanaf 33.245,= euro.nadeel van de fiat en de lancia vind ik buiten dat ik ze waanzinnig mooi vind dat de grootste leverbare benzinemotor een 1.4 is, welliswaar met turbo leverbaar [150pk] maar toch een beetje een speelgoed motortje.
Volgende stap een Integrale??De Delta is sinds vorige week ook leverbaar als 1.7 DI T-Jet. Ofschoon de letter D in de type-aanduiding wellicht anders doet vermoeden, gaat het hier om een (turbo-)benzinemotor met 200 pk en 320 Nm (0-100 km/u in 7,4 sec, top 230 km/u). Voorzien van een zestraps Sportronic-bak. Vanaf 33.245,= euro.nadeel van de fiat en de lancia vind ik buiten dat ik ze waanzinnig mooi vind dat de grootste leverbare benzinemotor een 1.4 is, welliswaar met turbo leverbaar [150pk] maar toch een beetje een speelgoed motortje.
Daarmee geef je een 159 2.2 heel aardig partij.
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er de laatste periode maar 7!!!!!!!!!!!!! Alfa's zijn verkocht.
De problemen rond Kroymans hebben, zoals te verwachten viel natuurlijk, zijn uitwerking gehad op de verkopen. Afgelopen maand zijn er 7 (!) Alfa's op kenteken gezet...
Nu maar hopen dat alle problemen snel opgelost worden zodat de verkoop weer op gang komt.
Bron: autoweek.nl