Uiteraard ken ik dit plaatje Egbert, maar het werkt gewoon niet zoals je zou verwachten. En Ja, Ze zwaren achterlijk toen, anders hadden ze toch al die mooie Alfaatjes tot de tanden toe tegen roest beschermd....Ik zal de desbetreffende pagina morgen even voor je inscannen Arjen.
De remdrukbegrenzer van een 105 is NIET lastafhankelijk zoals bij nieuwere typen, maar is vast afgeregeld dmv een veerklep.Zit het probleem niet in je remdrukregelaar (deze regelt je remdruk op de achterremmenen is gemonterd achter onder de auto). Afhankelijk van de hoek wordt er meer of minder druk naar de achterremmen doorgegeven. Zit deze regelaar niet gewoon vast in een zodanige stand dat er géén druk achter opgebouwd kan worden???
Roel
Whahahaha....En Ja, Ze waren achterlijk toen, anders hadden ze toch al die mooie Alfaatjes tot de tanden toe tegen roest beschermd....![]()
![]()
Zou ik niet weten. Hoort wel een ring tussen iig. Kwestie van even meten hoe diep de draad in het verdeelblokje komt. Ring moet er iig wel tussen ivm de afdichting. Gebruik desnoods de oude ring en gloei deze even uit boven het gasstel van moeders.Whahahaha....En Ja, Ze waren achterlijk toen, anders hadden ze toch al die mooie Alfaatjes tot de tanden toe tegen roest beschermd....![]()
![]()
![]()
![]()
Tja.... inderdaad, dat is natuurlijk ook zo.
Die koperen ring heb ik er overigens tussenuit gelaten, omdat die er nogal ruim omheen zat. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Dat de aansluiting te diep in het verdeelstukje zit en hierdoor de stroom bekneld wordt?
Ja.... mooi is datGebruik desnoods de oude ring en gloei deze even uit boven het gasstel van moeders.
Yep, maar wellicht ergens anders goedkoper...€ 90,46 ex bij Prins
Tuurlijk.....Yep, maar wellicht ergens anders goedkoper...