Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: De Bertone: enkele vraagjes

di jun 14, 2005 18:32

@Wilbert:

Mogelijkheid 1, kromme schijf(ven)
ik voel idd een kleine slag (golving) in het pedaal die daarop zou kunnen wijzen. :thumbs:

Laatste mogelijkheid: (de moderne wagen) --> zal ook wel meespelen, dit is de eerste keer dat ik 105 rijd, ik kocht de auto, wetende dat de hoofdremcylinder lekte. Ik weet dus niet hoe ie wel moet aanvoelen ;)

Jasparon weet dat wel, als we mekaar nog eens treffen, moet hij maar eens :driving:
HIj gaat meteen kunnen vertellen of ze terug remmen zoals het hoort !
Als je STILSTAAT en je moet drie keer trappen voordat je voldoende druk hebt kan het niet worden veroorzaakt door kromme schijven.
Als je rijdt en je hebt drie keer trappen nodig om de druk te krijgen zijn je schijven wel heel erg krom. :shock:
Dat van die lagerspeling achter is waar, maar in het ergste geval zit je pedaal een paar cm dieper dan normaal.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: De Bertone: enkele vraagjes

di jun 14, 2005 19:18

Weet je wel zeker dat de remmerij goed ontlucht is? Wat geeft een test aan op de testbank? Kromme schijven geloof ik ook niet. Dan moet hij ook gaan trlillen in het pedaal enof stuur tijdens het remmen.

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: De Bertone: enkele vraagjes

di jun 14, 2005 19:34

@Wilbert:

Mogelijkheid 1, kromme schijf(ven)
ik voel idd een kleine slag (golving) in het pedaal die daarop zou kunnen wijzen. :thumbs:

Laatste mogelijkheid: (de moderne wagen) --> zal ook wel meespelen, dit is de eerste keer dat ik 105 rijd, ik kocht de auto, wetende dat de hoofdremcylinder lekte. Ik weet dus niet hoe ie wel moet aanvoelen ;)

Jasparon weet dat wel, als we mekaar nog eens treffen, moet hij maar eens :driving:
HIj gaat meteen kunnen vertellen of ze terug remmen zoals het hoort !
Als je STILSTAAT en je moet drie keer trappen voordat je voldoende druk hebt kan het niet worden veroorzaakt door kromme schijven.
Als je rijdt en je hebt drie keer trappen nodig om de druk te krijgen zijn je schijven wel heel erg krom. :shock:
Dat van die lagerspeling achter is waar, maar in het ergste geval zit je pedaal een paar cm dieper dan normaal.
zo erg is het niet hoor. ik heb altijd druk. pedaal gaat gewoon een cm of zo dieper bij de eerste aanslag.
er zit een kleine golving in het pedaal bij remmen, dus dat zou op een kromme schijf kunnen wijzen.

testresultaten overigens prima.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
Wilbert ARparts
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 507
Lid geworden op: di jan 04, 2005 10:30
Locatie: Margraten
Contacteer: Website

RE: De Bertone: enkele vraagjes

wo jun 15, 2005 08:32

Zit ik toch op 't goeie spoor....
Wilbert AR Parts
"Life isn't just the front page, ...it's the comics too!"

'72 Giulia Super 1.3, '73 2000 Spider Veloce, '02 156 SW GTA, '17 Giulietta Multiair TCT Super

Terug naar “Algemene Technische vragen”