Neem van mij aan dat je niet aan de progressieboringen moet komen!!!
Plet hier maar s een lijstje met de huidige sproeierbezetting..
Is je ontsteking wel fris??
Juist onder zware omstandigheden moet die goed vonken (ineens gasgeven bij max. koppel en dus max compressie dus)...

Blijven we van die progessie boringen af...
De huidige sproeierbezetting; (Waar die van mij SUPER op loopt...

)
Hoofd: 150
Remlucht 210
Mengbuis 7772.11
Stationair 57 ( Bij mij 58)(Neig te gaan richting 60 bij Cor..)
acc: 40
Bij diverse bougie- electrodeafstanden (Tussen 0.6 en 0.

blijft het probleem ongewijzigd. Bobine en voorschakelweerstanden/ bedrading hall/gever lijken Ok.
Verdelerkap rotor nieuw en nieuwe bougiekabel (bobine naar verdeler)
Bougies: NGK BP 6 ES nieuw met spleet 0.7.
Ik heb helaas geen verdeler/bobine/stuurapparaat van een Giullietta of iets soortgelijks liggen zodat we simpel ff onderdelen kunnen uitwisselen.( Daar komt de ontsteking van Cor af)
De acc sproeiers worden goed gevoed en hebben we inmiddels 4 x opnieuw gecheckt.
Ik begin zolangzamerhand te denken dat de acc sproeiers iets te laat bediend worden. Toen Cor de carbjes kreeg zatten beide acc hevels vast. Deze losgeweekt met onze WD vriend en ze zijn nu weer goed gangbaar.(maar niet losgehad

) Ik meende gisteren echter te voelen (Zien kun je dat amper) dat op het moment dat de gasklep wordt geopend, de pomphevel van de acc-pomp nog niet direkt het membraam indrukt. We gaan de zaak dus denk ik eerst maar weer eens demonteren en de acceleratemembramen op verharding/uitdroging controleren. Mijn gevoel zegt dat het lullige veertje wat erin zit niet in staat is om het membraam geheel in de uitgangspositie terug te duwen, hetgeen meteen de vertraging in het bedienen van de acc. sproeiers inhoudt. Je kunt dan wel simpelweg de moertjes op de bedieningsstang indraaien, maar dan kom je weer op de Cola (Ja lekker

) omdat de capaciteit onvoldoende is. Toch????
Nieuwe membraampies dan maar als die nog te krijgen zijn tenminste.
Tenslotte: Vanuit jouw woonplaats naar het Noorden is kennelijk een heel end. Andersom zijn we er zo. Hebben wij misschien beter materiaal hiero....