En hier is hij dan op verzoek...
...De 75 cabrio!!!
Je kent ze toch wel, die 75's met hard-top? Rijden er zoveel van rond, dat je denkt, dat de soft-tops niet waterdicht zijn of zo.Voor de beeldvorming zou ik graag eens een plaatje zien van zo'n 75 cabrio met de deksel dicht...?
ik vind het wel wat, dikke 3ltr cabrio.... (hoor je die brul nog beter )En hier is hij dan op verzoek...
...De 75 cabrio!!!
Nou, dat is alleen mooier als je die twee deuren dan ook groter maakt dan ze nu zijn, anders kloppen de verhoudingen niet meer. En daar zou dan wel heel erg veel werk in zitten lijkt me.Maar waarom die 4 deuren Het zou toch veel mooier zijn als 2 deurs!
Waar maak jij uit op, dat die ook daadwerkelijk rondrijdt?Hoe dan ook, het ziet er wel waanzinnig gaaf uit! Ik had geen idee dat dit ergens rondreed.
Nou dat kon wel bij die rode trouwens maar veel verbinding zat er niet meer in...Was een 2.4 td met lekker koppel en bij optrekken liep ie zowat zijwaarts als een krab...ik ben benieuwd wat er gebeurd als je de achterdeuren opendoet en op de achterbank ploft
Correctie, stond in axel...Is al lllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggg naar de eeuwige jachtvelden.Die rode staat volgens mij voor een, bij velen, welbekende wasstraat in Axel? Vind het zelf niet geweldig... Wel leuk gedaan natuurlijk!
Greetz,
Alfagek
Bas