Die was gevraagd door mij omdat er een kans bestond dat het niet door zou gaan vanwege te weinig deelnemers. Nu kan je moeilijk zeggen dat hij niet meer hoeft te komenis er nog niemand die andere non-Alfa opgevallen , een suzuki swift?
Het was niet mijn bedoeling om hem weg te sturen oid , viel mij alleen op dat er een swift tussen stond. Vroeg me af of dat een heel speciale auto zou zijn of zo.Die was gevraagd door mij omdat er een kans bestond dat het niet door zou gaan vanwege te weinig deelnemers. Nu kan je moeilijk zeggen dat hij niet meer hoeft te komenis er nog niemand die andere non-Alfa opgevallen , een suzuki swift?
Thanks, misschien dat ik dan zelfs bij mn ex ga slapen, die woont in R'dam. Scheelt weer een half uur.Let op voor diegenen die normaliter over de A12 richting Den Haag zouden rijden.
Dit weekend is de A12 vanwege asfalteringswerkzaamheden dicht vanaf Gouda.
Je kan dan de A20/A13 volgen of bij Bodegraven de N11 en dan A4 nemen richting Wateringen.
Ik gok een uurtje of 14:00, maar dat kan iets eerder worden. Dus als je er om 13:30 bent moet dat goedgaan.hoe laat is de verwachting dat deze gerold gaan worden:
13 ) Tommaso 155Q4 (190 PK/291 Nm)
14 ) Kitaro 155Q4 (190 PK/291 Nm)
15 ) kennis bertone bartjû
dan kom ik ook even buurten (als toeschouwer....), als dat tenminste mag?