Korter en sterker remmen geeft minder warmte dus is beter ... uit technisch oogpunt...En wat is correct remmen dan? Ik heb vaak de neiging om doserend te remmen. Alsof ik in dit vlakke lang in de bergen rij.
Nou ik als ik sterk moet remmen rem ik dus doserend. Inderdaad uit technisch oogpunt bekeken. Maarja als de file toch echt stilstaat, zit er niks anders op soms.Korter en sterker remmen geeft minder warmte dus is beter ... uit technisch oogpunt...En wat is correct remmen dan? Ik heb vaak de neiging om doserend te remmen. Alsof ik in dit vlakke lang in de bergen rij.
En dat kruipunt oprollen daar ga ik niet op in... Woon je soms op de st pietersberg dan?
massieve schijven? dat zit toch nog alleen op die ouwe zweedse tanks?Ja gaat ie ineens zn mening "ventileren" over een niet massieve schijf en we hadden afgesproken om DAT niet meer te doen....[
Rav heeft een punt met zijn geventileerde schijven
Ja jij hebt een 33. daarmee kun je in de standaard configuratie niet eens de voorwielen geblokkeerd krijgen.Nou ik als ik sterk moet remmen rem ik dus doserend. Inderdaad uit technisch oogpunt bekeken. Maarja als de file toch echt stilstaat, zit er niks anders op soms.Korter en sterker remmen geeft minder warmte dus is beter ... uit technisch oogpunt...En wat is correct remmen dan? Ik heb vaak de neiging om doserend te remmen. Alsof ik in dit vlakke lang in de bergen rij.
En dat kruipunt oprollen daar ga ik niet op in... Woon je soms op de st pietersberg dan?
En naar de st. pietersberg lopen we heh.
Waar is je kennis.....massieve schijven? dat zit toch nog alleen op die ouwe zweedse tanks?Ja gaat ie ineens zn mening "ventileren" over een niet massieve schijf en we hadden afgesproken om DAT niet meer te doen....[
Rav heeft een punt met zijn geventileerde schijven
Waar is je kennis.....massieve schijven? dat zit toch nog alleen op die ouwe zweedse tanks?Ja gaat ie ineens zn mening "ventileren" over een niet massieve schijf en we hadden afgesproken om DAT niet meer te doen....(niet Pattje
)
Heb ik dus ook ABSJa jij hebt een 33. daarmee kun je in de standaard configuratie niet eens de voorwielen geblokkeerd krijgen.Nou ik als ik sterk moet remmen rem ik dus doserend. Inderdaad uit technisch oogpunt bekeken. Maarja als de file toch echt stilstaat, zit er niks anders op soms.Korter en sterker remmen geeft minder warmte dus is beter ... uit technisch oogpunt...
En naar de st. pietersberg lopen we heh.