Sommige variaties op modellen van M4 zijn wat bedenkelijk, zoals de halfslachtige 2000 Berlina met 1750 details en de 1900's in Milanese taxi-uitvoering waarvan het zeer te betwijfelen valt of hij ooit zo heeft rondgereden.
Bij de eerste blik op de aankondigingen voor juli dacht ik dan ook even dat M4 zijn klanten voor gek versleet door een onbestickerde en van achterspoiler ontdane racer als straat GTA aan te bieden.
Tot ik wat beter keek... heeee, zie ik dat goed?
Effe checken... en jawel:
Maar toch, helemaal kloppen doet hij niet, de skirt op het Autodelta kanon voor op straat is breder, bovendien zit er op het model een splitter onder de grille die er op de echte GTA AM 3.7 niet zit.
Niet zo vreemd, want in feite ís het model een 'onbestickerde en van achterspoiler ontdane racer'; hij was er ook al als
WTCC bolide.
Nou ja, je kunt Jano Djelalian van Autodelta nog altijd vragen om een optische aanpassing van je 328 pk sterke GTA AM zodat je modelletje ook klopt
En voor wie van zwart houdt...
Jammer dat op deze foto's niet goed te zien is of het interieur een beetje overeenkomstig de werkelijkheid is. Zie ik wel een bestuurdersstoel met 'oortjes' en geen rechterstoel? Dat zou toch wel een afknapper zijn.