Jens kijkt natuurlijk altijd in de spiegel naar zn klavertje
Leuke 90 hoor ! ben benieuwd naar de vorderingen
Das sjiek. Bescheiden uitlaat voor een monster van een motorEven tussendoor, wat een vreemde uitlaat heb zo'n 90. Persoonlijk vind ik het een beetje een missertje van Alfa... of ben ik nu de enige ?
Ow, dat is wel een goed idee!Het is juist zo mooi,omdat het het enigste rond gelijnde onderdeel op de auto is,verder is alles straklijning,vierkant.
Ik heb dus een rvs sporteinddemper,maar wilde absoluut geen ander eindstuk als originele pijpjes,dus die hebben we overgelast op de sportdemper.
Of je de enige bent... vast niet, wellicht wel een van de weinigen.Even tussendoor, wat een vreemde uitlaat heb zo'n 90. Persoonlijk vind ik het een beetje een missertje van Alfa... of ben ik nu de enige ?
Ik heb een tijd met een TD einddemper op mijn QO rondgereden... Er was toen geen originele te krijgen en die hadden ze geloof ik nog liggen ergens... Ook twee pijpjes maar dát was pas echt een raar eindstukje..
"zoekt foto op internet..."
Dat was een optie die je er destijds gratis bij kreeg Jens .En met dit warme weer is de tellerbak echt een feest. Hij is zich constant aan het resetten Gek ding. Bekend onder de Novanta-rijders?