Mijn dank is op voorhand groot. Hoe zijn de schermdragers voor eigenlijk in vergelijking met een Sud? (ik zie, dat je die ernaast hebt ter vergelijk)Ze zijn grotendeels hetzelfde. Er zit verschil in de vorm van de buitendorpel/onderkant spatbord. Ik zal binnenkort wat foto's PB-en.
De schermdragers zijn niet uitwisselbaar. De vorm is anders. Een sud heeft ook een bollere neus, dus de schermdragers lopen ook rond af naar de voorkant toe. Gewoon zelf maken!Mijn dank is op voorhand groot. Hoe zijn de schermdragers voor eigenlijk in vergelijking met een Sud? (ik zie, dat je die ernaast hebt ter vergelijk)
Verder heel goed bezig! Ik heb even terug moeten bladeren om te kijken, hoe normaal die achterbalk is en hoe jij 'm nu gaat maken.... vernuft/ kwaliteit zit 'm soms in de eenvoud....
Zou me tegenvallen als Kurp een nieuwe motorkap zou kopen...volgens mij hoeft er nog geen 80% van de oude kap vervangen te worden!! En zo te zien is de SW zéker voor 80% nieuw!een nieuwe motorkap: http://link.marktplaats.nl/266568357