dasselbergs

Re: RE: Tegenvallende verkoopcijfers, dealers in problemen

do jul 23, 2009 08:57

naar het zich laat aanzien, echter nog niet met volledige zekerheid, maar het zou eventueel mogelijk kunnen zijn................. komende vrijdag 24 juli gaan we mischien eindelijk onze alfa krijgen.
oktober 2008 besteld, afgesproken afleverdatum 14 maart 2009 en dan 24 juli 2009 komt die dan toch [mischien] eindelijk.
papieren schijnen binnen te zijn bij SVL alleen moet de auto volgens zeggen SVL nu eerst nog langs de rdw en de douane [?] en kunnen die er geen 10 in 1 week hebben, huh???? wat moet die auto daar dan gaan doen?
Ha Boppie, Dennis de verse Alfaclub Forum n00b hier.
Ik zit in een soortgelijk schuitje. Eind maart een (lease) 147 besteld bij SvL, maanden onduidelijkheden, diverse verhalen, geruchten, eigen conclusies.
Ik heb een week of 4 geleden voor het laatst contact gehad met SvL, (ik belde om de twee weken) en heb sindsdien niet meer gebeld omdat het m´n neus uitkwam.
Door o.a. jouw verhaal denk ik dat ik de restanten van een goed humeur bij elkaar ga rapen en maar weer eens ga bellen...

Hoeveel mensen op dit forum zitten te wachten op uitleveren van hun auto door SvL eigenlijk?

dasselbergs

Re: RE: Tegenvallende verkoopcijfers, dealers in problemen

ma jul 27, 2009 09:10

komende vrijdag 24 juli gaan we mischien eindelijk onze alfa krijgen.
oktober 2008 besteld, afgesproken afleverdatum 14 maart 2009 en dan 24 juli 2009 komt die dan toch [mischien] eindelijk.
En? Hebben jullie ´m eindelijk?

*edit*
Zojuist even gebeld met SvL. M´n waggie is gekeurd en de kentekenplaten zijn besteld! (iemand enig idee hoeveel tijd daar doorgaans tussen zit?)
:D

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”