Ja das een goeie. Ik zal binnenkort eens wat plaatjes zetten van mijn..eh... onze baan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
(zoon heeft ook een aandeeltje)
Hij is 23.55 meter lang en staat op de zolder boven de garage. In totaal hebben we zo'n 40 slotracers, waarvan aan Alfa's: 2 x 156 ETTC, 2x 147 GTA, 3 x 155 DTM 1x Alfetta GTV, 2 x Bertone.
De basis van de baan is een Scalextric van het alom bekende type om het simpele feit dat dit lekker goedkoop is en ik er al redelijk veel baandelen van had.(Ook stukje nostalgie natuurlijk) Ik heb er wat extra trafo'tjes aangeknoopt om de "spanning er in te houden".
Zou ik nu de keuze moeten maken zou ik zeker voor Scalextric SPORT kiezen. Mooie vlakke en iets bredere baanstukken en veel aantrekkelijke geprijsd dan het vergelijkbare Ninco. Bovendien redelijk goed verkrijgbaar.
Uiteraard wordt er tussen het voorjaar en de herfst niet gereden, dan rijden we 32x groter...
PSSTT: Voor degeneen die nog niks hebben: Af en toe zie je hier bij een bekende schoenketen (Scapino) nog hele aardige startsets voor maar 60 Euro!!!!!) De Alfa's zitten er niet bij, maar wel een paar van die "Duke's of Hazard"bakken en een hele leuke en vooral complete basis om te beginnen.
Ik zou nog even informeren:
www.scapino.nl ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)