Dit draadje gaat niet over Rossi (helaas niet) maar over Schumacher.
Ik zal eens kijken waar de tijden staan van Rossi, want die heb ik niet verzonnen....
1,5 seconden in Mugello is helemaal niets, zeker als je ziet dat Rossi totaal geen formule auto ervaring heeft..
Voor de Mugello test had hij er pas 60 rondjes opzitten.
Aan die tijd kan hij zeker nog een hoop doen, is gewoon het grootste 'gemotoriseerde' talent die ik ken..
Schumacher is goed, maar won veel dankzij goede strategieen en een goede auto......die strategieen heb je in de Motogp nix aan, daarom
ben ik ook zon fan van Rossi, hij is in duels de beste die ik ooit heb zien racen!
Check dit filmpje eens:
http://www.youtube.com/watch?v=BOFmMf2etTk
Rossi-McRae waarbij hij in een welliswaar geintje weilen de grote Colin McRae verslaat tijdens een proef
van de Monza rally
Bovendien is hij een briljant persoon zonder ook maar 1 greintje capsones, hij schijnt 1 van die figuren te zijn die dus echt niet zijn veranderd sinds
zijn jeugd
Maargoed back on topic: Schummy kommt ja wieder!!
draadje gevonden:
The king of Ferrari, Schumacher himself, arrived to watch the charade. The German driver and the Italian biker could not have looked more dissimilar as they posed awkwardly for photographers. "We did not talk about testing," Rossi says of Schumacher, "but I go out again late that afternoon. It is after five and the track is getting dark. I like this. When I am not racing I am light and sunny. But on the track I am dark and aggressive. The Ferrari and me go faster and faster. Then comes my last lap - 59.1 seconds. A lot of people lost their money."
Rossi tested again at Fiorano two months ago. "This time is much better. 57.5 . . ."