Ik monteer liever zaken die je van buiten niet ziet zoals een compleet instelbaar Intrax HDA set.( Ps, al voorzien van een "tricolore" raambandje??) erg mooi op een rode 156
Volgens mijn info is elk schroefje nog te krijgen voor een 156. Het kan zo anders worden leert de praktijk.Kun je die zijlijsten van het sportpakket nog bestellen? En tegen welke prijs?
Volgende week is mijn dealer terug uit verlof, zal hem eens lastig vallenVolgens mijn info is elk schroefje nog te krijgen voor een 156. Het kan zo anders worden leert de praktijk.Kun je die zijlijsten van het sportpakket nog bestellen? En tegen welke prijs?
Prijs zal je even bij een dealer moeten opvragen.
Tjerry
Dan heb ik precies een overgang model of de skirts zijn ooit vervangen, kenteken begint met XT en is van feb 1999. Knikje in de ruitenwisser arm heb ik alleen op de bestuurderszijde.
Kentekens beginnend met T en X hebben de exacte maat van dorpelrand tot dorpelrand.
De latere zien er niet uit.
Ik heb nog een leuke, de ruitenwisserarm rechts heeft bij serie 1 een knikje aan het einde zodat het Bosch wisserblad tussen de twee plastic geleiders valt.
Bij serie 2 is de arm recht zodat de wisserarm boven de twee plastic geleiders zit. Raar maar waar.
Kijk je op de recente Alfa CD is deze arm nooit gemodificeerd Dus wel.
Tjerry
Heb ik heel erg aan moeten wennen toen ik spullen voor de 164 ging bestellen: niet leverbaar, hoe kan dat nou??Volgens mijn info is elk schroefje nog te krijgen voor een 156. Het kan zo anders worden leert de praktijk.Kun je die zijlijsten van het sportpakket nog bestellen? En tegen welke prijs?
Tjerry
Bij de 33 ook! Dank zij het forum ben ik te weten gekomen dat je toch nog nieuwe stukken kunt bestellenHeb ik heel erg aan moeten wennen toen ik spullen voor de 164 ging bestellen: niet leverbaar, hoe kan dat nou??Volgens mijn info is elk schroefje nog te krijgen voor een 156. Het kan zo anders worden leert de praktijk.Kun je die zijlijsten van het sportpakket nog bestellen? En tegen welke prijs?
Tjerry
Bij dealer of bij Tuynder bestellen lijkt het beste te zijn voor de 156. Dan is alles nog te krijgen en krijg je ook de gemodificeerde delen, zoals bv de nu kunststof stuurbekrachtigingleidingen. De oude van aluminium gaan op een gegeven moment lek door corrosie (ergens een potentiaal verschil). Draagarmen is helaas nooit een modificatie op geweest, is waarschijnlijk ook een typisch NL probleem (weet van VAG groep dat soms 25% van alle draagarmen die ze verkochten naar NL gingen, buiten NL werden die dingen alleen bij aanrijdingen vervangen) dankzij de drempels.
Dan heb ik precies een overgang model of de skirts zijn ooit vervangen, kenteken begint met XT en is van feb 1999. Knikje in de ruitenwisser arm heb ik alleen op de bestuurderszijde.[/quote]
Kentekens beginnend met T en X hebben de exacte maat van dorpelrand tot dorpelrand.
De latere zien er niet uit.
Ik heb nog een leuke, de ruitenwisserarm rechts heeft bij serie 1 een knikje aan het einde zodat het Bosch wisserblad tussen de twee plastic geleiders valt.
Bij serie 2 is de arm recht zodat de wisserarm boven de twee plastic geleiders zit. Raar maar waar.
Kijk je op de recente Alfa CD is deze arm nooit gemodificeerd Dus wel.
Tjerry