Mijn moeder die me belt dat de auto niet start....Na 5 minuten belt ze terug dat ze in de verkeerde 33 zat
. Precies dezelfde auto (voor een huisvrouw in iedergeval: lees zelfde kleur en interieur) en de deur ging ook open met de sleutel!!!
Gelukkig dat het contactslot niet werkte met die sleutel, anders had ze tot op de dag van vandaag met dat ding gereden
.
Bijna hetzelfde meegemaakt met m'n Sprint.
M'n moeder had de Sprint geleend om met een collega naar een congres te gaan. Met de collega afgesproken om eerst op het werk (Ziekenhuis met grooooot parkeerterrein) een bakkie te doen.
De dames lopen na de koffie naar de auto, openen de deur, waarop de collega van m'n moeder zegt "tjongejonge, die zoon van jouw is echt niet zuinig met de aftershave".
Vervolgens komt er een hevig verontwaardigde en overduidelijk homosexuele medemens (no offense) vragen wat die twee vrouwen in godsnaam in z'n prachtige Sprintje van plan zijn
Op m'n 155 na lang sparen een prachtig splinternieuw setje 17" Tecnomagnesio's laten monteren en mijn vriendin tot vervelens toe aan haar kop lopen zeuren dat ze voorzichtig moet zijn met langs de stoeprand parkeren.
Vervolgens bij de eerstvolgende puzzelrit zlef de bocht te krap nemen en daarmee een velg en een band kapot rijden
En de ergste: met de Sprint voor het stoplicht naast een flink bespoilerde en bestickerde scirocco komen staan (we schrijven het jaar 1991) en de uitdaging voor een stoplichtSprintje aanvaarden.
Bij het plankgas optrekken brak de rugleuning van m'n stoel en kiepte ik met m'n lange lijf achterover, voor het oog van veel (erg veel..) getuigen....