Heb je al kunststof ramen achter?
Voor kan ook, als je er schuifjes in maakt!
Compleet plaatje van de auto met de velgen?
heb ik bij mijn zwarte 33 QV ook gedaan, had een vuilniszak vol met bitumen en andere rommel van al die dreunplak zooi...Thanks DJ en Gerwin, erg leerzaam, elektrische ramen ben ik nog niet over uit, denk dat ik die voorlopig laat zitten. Eenmaal ingesnoerd is het onmogelijk om bijvoorbeeld het rechterraam met een slinger te openen. Heb vandaag even een stukje gereden en het gaat echt net qua warmte. Met lexaan en schuifraampjes zal het net een sauna worden ( denk aan captain slow in de aston martin). Achterramen worden in ieder geval lexaan en de deuren ga ik zo extreem mogelijk leeghalen.
Heb toen ze ook een daily driver was een prijsaanvraag opgevraagd bij HR engineering, voor zo een "plastic motorkap"op de originele aansluitingen en dat hij dat dan zou monteren. Maar werd gewoon te duur. Nu ik haar eigenlijk alleen voor de fun gebruik zit ik er wel over te denken om er eentje aan te schaffen en met 4 snelsluitingen te monteren. Wegslijpen van het frame daar ben ik niet zo een voorstander maar dat komt omdat je echt supernetjes moet slijpen anders wordt het heel snel een rommeltje of erger je gaat er doorheen.
Ben nu bezig met het "bitumen" te verwijderen uit de 75 en dat spul is eigenlijk best zwaar. Geeft de burger weer moedAls alles leeg is ga ik de boel van binnen spuiten de kleur wordt of lichtgrijs of wit, dat vind ik gewoon het mooist....
Inderdaad!Er is niets leukers dan dat....Nice![]()
heerlijk werk he een beetje aanklooien met zo`n wagen
en het leuks is als je begint te merken dat ie sneller wordt![]()
lekker doorgaan zo succes![]()
grt rogeralfa