Maar dan kan ik hem wel naar eigen smaak opbouwen (ik zie hem liever in een donkerder kleur ).Voor een ongebouwde kit van de 33 SW ben je waarschijnlijk hetzelfde of meer kwijt. Die zijn best gewild. Ik vond het trouwens wel meevallen met de bouwkwaliteit hoor. Best mooi strak afgewerkt over het algemeen genomen. En die wat minder passende ruitjes is een Alezan ding, die zijn soms verrekte moeilijk op hun plek te krijgen. Ik kon alleen geen hoogte krijgen van de lak. Volgens de beschrijving zou het zilver-metallic moeten zijn, maar op de foto's leek het wel plat grijs. En nergens was te zien of het er ook een beetje strak op zat.Ik heb ook nog meegeboden op die SW, ging mij ook boven de pet want zo heel netjes gebouwd vind ik hem niet.
Dan liever een ongebouwde op de kop tikken en hem zelf bouwen . wel een erg leuk model.
Voor een poos terug stond er een ongebouwde op ebay voor 45 euro nu kopen. Had toen alleen andere prioriteiten helaas.
Maargoed, ik ben al vaker goedkoop aan dure dingen gekomen. Het is een kwestie van geduld hebben