![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Trek er even rustig de tijd voor uit en gebruik goed passend gereedschap, dan lukt het wel, ( ik wist dat veel dingen op een onlogische manier in elkaar zitten en op vreemde plaatsen maar dit....)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Succes,het gaat ook jou lukken!!!!
Hoofdkoppelingscilinder vervangen kosste mij 260,- incl BTWEnig idee wat dat gaat kosten als ik die laat (hoofd- of hulpkoppelingscylinder naar de haaien waarschijnlijk...) vervangen?
Dat sinterklaas bij jou leuke dingen heb achtergelaten zag ik afgelopen week wel (zoals een GTADank voor alle tips! Helaas nog geen tijd gehad om er naar te kijken, en met de vakantie voor de deur gaat dat ook nog wel even duren.![]()
Maar na de vakantie kan ik direct weer fijn aan de slag! Sinterklaas is langs geweest in Beverwijk en heeft flink wat leuke dingen achter gelaten! Binnenkort meer, incl foto's!
Wat was je nog meer van plan? Dan weet ik waar ik nu aan moet beginnen!Martijn heeft gedaan wat ik al sinds het begin van plan was
Euh, het hemeltje. Maar dat heb je al gedaan. En de bestuurdersdeur. Die had ik ook al net zo lang als ik de auto had. En allerlei van die kleine dingen die niet werken, maar waar ik me nooit aan heb geergert.Wat was je nog meer van plan? Dan weet ik waar ik nu aan moet beginnen!Martijn heeft gedaan wat ik al sinds het begin van plan was![]()
Haha...ja, die deur staat nu dus bij mij in de schuur...net als de bumper. Daar moet ik nog even moed voor verzamelen.Euh, het hemeltje. Maar dat heb je al gedaan. En de bestuurdersdeur. Die had ik ook al net zo lang als ik de auto had. En allerlei van die kleine dingen die niet werken, maar waar ik me nooit aan heb geergert.Wat was je nog meer van plan? Dan weet ik waar ik nu aan moet beginnen!Martijn heeft gedaan wat ik al sinds het begin van plan was![]()
Succes ermee!