dit is ook niet zomaar een of andere forumpjeWauw, wat veel antwoordenHet wordt dus de 120 pk versie. Nog liever heb ik de 2 liter, maar dat wordt al snel te duur
Nee hoor hij is te nerveus op de snelweg.Stuurt wel een stuk beter he Sinus!
Oke dan was het de kleur, het niet werkend Connect systeem en het lage koppel waar ik me aan ergerde maar ik miste die dag werkelijk mijn 156.Ik geef toe Sinus je moet wel kunnen sturen anders moet je een 156 nemen...
In het WTCC en het European challenge gebeuren blijkt uit de ronde tijden ook al dat de 147 sneller in de bochten is als de 156...
Als ik 60 ben ga ik ook aan een 156 denken
Wauw, wat veel antwoordenHet wordt dus de 120 pk versie. Nog liever heb ik de 2 liter, maar dat wordt al snel te duur
Ik vind het op de occasion markt est groot. Maar ik ben nog steeds op zoek (heb de ideale 147 nog niet gevondenWauw, wat veel antwoordenHet wordt dus de 120 pk versie. Nog liever heb ik de 2 liter, maar dat wordt al snel te duur
Volgens mij valt het prijs verschil wel mee tussen een 1,6 en een 2.0 maar de 1,6 120 pk is zeker de moeite waard maar als ik nu een andere zou kopen wordt het de 2 liter met selesspeed