Beste allen,
Na in April een slipje te hebben gemaakt met mijn Alfaatje heb ik nu last van mijn stuur dat na het sturen ietsjes blijft hangen. Ik ben 180 graden geslipt op het asfalt en mijn alfa is vervolgens zijwaards de natte berm in gegleden waardoor de wielen het nodige gras en aarde heeft opgestuwd. (kwam dus enige zijwaardse kracht op de wielen) Gelukkig kwam ik daardoor 1 cm van een boom tot stilstand. Maar sinds die tijd blijft mijn stuur ietsjes hangen als ik stuur (hoe klein de stuurbeweging ook is) tevens is het stuur ook heel direct geworden mbt sturen.
Ik ben ermee naar een garage geweest die in een half uurtje de uitlijning in de lengte heeft gecontoleerd en verder naar de voortrein heeft gekeken. Helaas hebben ze niet gevonden. Bij hoge snelheden (130 a 140) wordt het hangen ietsjes irritant omdat je dat elke kleine beweging in het stuur moet corrigeren. Hij gaat dan iets nerveus rijden, licht zwabberen zou je kunnen zeggen.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Misschien toch in de breedte laten uitlijnen nog?
Dank voor het meedenken alvast!
Groet,
Martin