Hij rijdt toch nog???(Vanavond maar weer eens de ANWB bellen)
Hij rijdt nog wel, maar of het nou lekker is om hiermee de snelweg op te gaan... De mensen van de WW hebben tenminste "echt verstand van auto's", zoals je weetHij rijdt toch nog???(Vanavond maar weer eens de ANWB bellen)
![]()
Je kan dan ipv naar huis te rijden ook naar een dealer rijden...
Lijikt me dat de ANWB niet de teleurstelling van een Alfahandelaar moet oplossen, toch? Of ben ik nou gek?Hij rijdt nog wel, maar of het nou lekker is om hiermee de snelweg op te gaan... De mensen van de WW hebben tenminste "echt verstand van auto's", zoals je weetHij rijdt toch nog???(Vanavond maar weer eens de ANWB bellen)
![]()
Je kan dan ipv naar huis te rijden ook naar een dealer rijden.... Hopelijk zien zij wél wat het is.
@ @@
Ga ze inderdaad even bellen, want ondanks dat ik geen "garantie" heb, heb ik wel het recht op een auto waarvan ik mag verwachten dat hij normaal presteert. 2250 euro is toch een marktconforme waarde.
Nee, maar lijkt me wel dat de ANWB haar leden weer op weg helpt. Maar heb net zelf even kunnen kijken en gok erop dat ik op eigen kracht naar de garage kan rijden, dus dan is de ANWB wellicht niet nodig. Tenzij ik natuurlijk halverwege strandt omdat de motor opeens uitvalt en ik op een levensgevaarlijk punt met pech kom te staan...Lijikt me dat de ANWB niet de teleurstelling van een Alfahandelaar moet oplossen, toch? Of ben ik nou gek?Hij rijdt nog wel, maar of het nou lekker is om hiermee de snelweg op te gaan... De mensen van de WW hebben tenminste "echt verstand van auto's", zoals je weetHij rijdt toch nog???![]()
Je kan dan ipv naar huis te rijden ook naar een dealer rijden.... Hopelijk zien zij wél wat het is.
@ @@
Ga ze inderdaad even bellen, want ondanks dat ik geen "garantie" heb, heb ik wel het recht op een auto waarvan ik mag verwachten dat hij normaal presteert. 2250 euro is toch een marktconforme waarde.
Zelf had ik met mijn 156 ook dit probleem, toen was het de LMM die het begeven had, kleine reparatie wel duur onderdeel.Nee, maar lijkt me wel dat de ANWB haar leden weer op weg helpt. Maar heb net zelf even kunnen kijken en gok erop dat ik op eigen kracht naar de garage kan rijden, dus dan is de ANWB wellicht niet nodig. Tenzij ik natuurlijk halverwege strandt omdat de motor opeens uitvalt en ik op een levensgevaarlijk punt met pech kom te staan...Lijikt me dat de ANWB niet de teleurstelling van een Alfahandelaar moet oplossen, toch? Of ben ik nou gek?Hij rijdt nog wel, maar of het nou lekker is om hiermee de snelweg op te gaan... De mensen van de WW hebben tenminste "echt verstand van auto's", zoals je weet. Hopelijk zien zij wél wat het is.
@ @@
@ Andretti Moletti, welk punt wil je nou maken?
Likt me noga wiedus. De ANWB is geen garage, maar een adequate vorm van pechhulp. Ga gewoon naar de garage en maak geen misbruik van de ANWB-ers. Ze hebben het druk zat met mensen die echt hulp nodig hebben.[
@ Andretti Molletti, welk punt wil je nou maken?
Nou ja, garantie heb ik niet, kan me allicht beroepen op consumentenrecht, maar dan nog.Zal ik 'm maar inkoppen dan?
Gas is heerlijk goedkoop Alfa rijden!!!![]()
![]()
Maar serieus: Klote dat je zo'n gezeik hebt! Gelukkig heb je garantie, terugbrengen dat ding dus, en laten fixen door die joker!!
Sterkte...
I knowAndretti is namelijk zelf werkzaam bij de WW, vandaar.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben.@Posthumus:
Geef eens antwoordt op de volgende vraag:
Wat te doen als het injectorlampje ofwel motormanagementlampje brand?
Je mag een joker inzetten, maar je mag er ook een opzoekvraag van maken.
Het punt wat ik wil maken is dat je verantwoordelijk bent voor goed onderhoud van je auto. Dit staat in de voorwaarden. Als je een auto koopt voor dit bedrag en zoals Lenz uit de doeken doet een "snelle winstpakker" hebt dan denk ik dat je of snel door je max van 5 hulpverleningen heen zit of als je zo snel achtereen hulp vraag al snel een vraag krijgt over het onderhoud...aantoonbaar onderhoud.
Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die eerst de ANWB bellen en niet eens meer in hun instructieboekje kijken wat er mogelijk loos is..
Lekke band?? Bel de ANWB. Staande gehouden door de politie omdat uw verlichting niet werkt? Bel de ANWB. Rijdt de auto niet op LPG? Bel de ANWB want rijden op benzine is zo duur... Claxon defect? Bel de ANWB want doorrijden is wettelijk strafbaar, ECHT!!.
Heb je nou een keer serieus panne tja dan heb je een wachttijd. Lijkt me duidelijk mijn punt: er zitten hier louter en alleen mensen met gezond verstand en die snappen mijn punt en begrijpen dat ze zelf ook verantwoordelijkheden hebben.
Ik durf niet door te rijden want ik DENK dat het niet veilig is is wel erg kort door de bocht. Lees je instructieboekje, neem contact op met je dealer/verkoper.
Val je echt stil dan kun je bellen, dan komen we graag, kunnen in >94% vd gevallen je auto weer op weg helpen en hebben daar helemaal geen problemen mee, sterker nog daar zijn we trots op.
Maar we moeten het wel samen doen!