We hebben er weer zin an....
Nadat de auto 9 maanden vrijwel onbereikbaar voor me was heb ik ze onlangs weer opgehaald bij de lasser die deze maanden nodig heeft gehad om bijna alle klussen te doen die ik hem gevraagd had.
Nu moet ik alleen nog, de linkerdorpel afmaken, en de veertoren links lassen.
Daarnaast kwam ik met de eigenaar van de huidige stalling wat andere puntjes tegen zoals de spatbordranden aan beide zijden.
In ieder geval heb ik weer zin an en de auto is nu deels leeggehaald van binnen om het lassen overzichtelijk te houden. Dat houdt in dash, bank, stoelen, tapijt, zijbekleding etc...
Ook een set qv velgen gevonden van het latere type, niet helemaal tijdsorigineel, maar ik denk dat ze er beter bij passen dan de oud type qv velgen of de merkloze honingraatvelegen die ik ook nog had. Rollen zal tzt vlekkeloos gaan met 14 velgen...
Gister zouden we de dorpel teruglassen, maar helaas was die niet bij de auto aanwezig...
Damnnn, weer wachten tot de dorpel er is en ik eindelijk kan gaan lassen (onder proffesionele begeleiding van Giardinetta uiteraard)...
Jan, we gaan er weer wat moois van maken. het is weliswaar de bedoeling dat ik het meeste zelf doe, maar met de mate waarin ik van jou kennis en ervaring gebruik mag en zal maken, zal ik nooit willen beweren dat ik het alleen doe..
Lidnr 5052
156 SW 2,5 V6 Q-system
33 1,3 Blue 1989
33 1,5 1985 (eigenlijk 1983)
mijn project
Verleden: 156 2,4 JTD sw, 155TD, 146 1,4 ts, 2 maal 33 1,7 ie (en wat non-Alfa's)