Met de jaren is mij Spidertje wel wat meer gaan roken, maar zodra hij geen peuken op de weg gooit wordt het door de vingers gezien.
Her een foto van hoe het nu is
Sorry, flauwe bui....
wel beroep aantekenen!!!!!!!!!!!,eb je tenminste uitstel van betalin en ebben ze daar ook no eens wat te doen !!Klopt, het is ook aso...
maar daarom schiet je hem toch ook naar beneden op het asfalt...
en in dit geval geen gegrond argument voor oom agent..
het wordt gewoon lappen, beroep aantekenen zal me niet echt helpen denk ik.
wordt er anders behoorlijk gestoord van als ik op de motor zit en een idioot gooit zijn peuk uit het raam!
(okee nu stond jij stil voor het stoplicht, maar helaas maak ik het te vaak mee.... En je hebt toch niet voor niets een asbak in je auto....)
beroepschrift aantekenen ga je verliezen, is nutteloos in dit geval!
wel beroep aantekenen!!!!!!!!!!!,eb je tenminste uitstel van betalin en ebben ze daar ook no eens wat te doen !!Klopt, het is ook aso...
wordt er anders behoorlijk gestoord van als ik op de motor zit en een idioot gooit zijn peuk uit het raam!
(okee nu stond jij stil voor het stoplicht, maar helaas maak ik het te vaak mee.... En je hebt toch niet voor niets een asbak in je auto....)
Dat word dan een heel koude kermis....wel beroep aantekenen!!!!!!!!!!!,eb je tenminste uitstel van betalin en ebben ze daar ook no eens wat te doen !!
zo brulde ik vroeger ook altijd, maar ondertussen krijg je wel administratie kosten van 6 euro erbij door al die ongeinwel beroep aantekenen!!!!!!!!!!!,eb je tenminste uitstel van betalin en ebben ze daar ook no eens wat te doen !!Klopt, het is ook aso...
P.s. ik gooi wel eens een sigaartje op straat, is een natuurprodukt (verteert ook beter )Werkt precies hetzelfde, is gewoon een overtreding.