Keuze uit drie benzinestokers en drie dieselvarianten, twee uitrustingsniveau's, zeven wieldesigns en negen kleuren.Alfa Romeo has this week detailed the launch specifications, including engines, body colours and equipment, for the five-door Milano hatchback which will replace the Alfa 147 after almost a decade carrying the in C-segment
G*dverdeg*dver...Keuze uit drie benzinestokers en drie dieselvarianten, twee uitrustingsniveau's, zeven wieldesigns en negen kleuren.
B:
1.4 Turbo, 120 pk
1.4 Multiair Turbo, 170 pk
1750 Turbo, 235 pk *)
D:
1.6 MultiJet, 105 pk
2.0 MultiJet, 140 pk *)
2.0 MultiJet, 170 pk
*) volgt later.
wat is er mis met 170 pk uit het multi-air blokje? is vast ook wel lekker vlot hoor (155pk in een mito trapt ook lekker door )G*dverdeg*dver...
Dat wordt dus niet de nieuwe lease bak uitstellen tot de 1750 beschikbaar is.
Tja...wat is dan een optie? Toch de GrandePunto Abarth (met esse-esse pakketje) dan maar? Dan komt 'ie op 180 pk...
Of de Delta?
Grrr...
Niks mis met het 170 pk blokje...maar als er na een half jaar een flink vlottere versie op de markt komt baal ik natuurlijk dat ík daar niet in rijd.wat is er mis met 170 pk uit het multi-air blokje? is vast ook wel lekker vlot hoor (155pk in een mito trapt ook lekker door )G*dverdeg*dver...
Dat wordt dus niet de nieuwe lease bak uitstellen tot de 1750 beschikbaar is.
Tja...wat is dan een optie? Toch de GrandePunto Abarth (met esse-esse pakketje) dan maar? Dan komt 'ie op 180 pk...
Of de Delta?
Grrr...
hoewel ik toch zelf ook graag zo'n 1750tbi zou hebben hoor, dat zeker wel
of gewoon de 170pk diesel nemen, squadra is al bezig om tuning te ontwikkelen voor dat blok. Als je dan ziet dat ze uit de 120pk 1.6 JTDm al een goeie 166 pk weten te peuren...
Mja, ik snap, ik rij zelf nu een 155pk mito, en ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje baal van die nieuwe multi-air blokjes (niet dat het uitmaakt, volgende maand andere baas, en helemaal geen alfa meer)Niks mis met het 170 pk blokje...maar als er na een half jaar een flink vlottere versie op de markt komt baal ik natuurlijk dat ík daar niet in rijd.
De MiTo is helaas door mijn wederhelft als "vrouwen-auto" afgeserveerd. Geen discussie over mogelijk.
Diesel?? Getver!!
Ik ben blij dat ik bij de baas net onder de diesel grens val!! Ik weet dat het volgens velen een kortzichtige mening is, maar die tracktor-peut komt 'r bij mij niet vrijwillig in!! Misschien is het een goed alternatief voor de kilometer vretende goegemeente, maar met mijn "slechts" 150 km/dag blijf ik lekker bezine rijden! En nog 98 ook als 't ff kan!!
Dat de MiTo een vrouwenauto is, is de mening van mijn vriendin. Zelf betreur ik die mening ook!! Het zou voor mij absoluut een optie zijn!!Mja, ik snap, ik rij zelf nu een 155pk mito, en ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje baal van die nieuwe multi-air blokjes (niet dat het uitmaakt, volgende maand andere baas, en helemaal geen alfa meer)
en de mito een vrouwenauto, ach over smaak valt niet te twisten, ik vind em er zelf toch niet specifiek vrouw-auto-achtig uit zien, en die pk-tjes onder de motorkap maken een hoop goed
En qua diesel snap ik je wel, toen ik de mito proef had gereden wist ik ook dat het persee een 155pk turbo benzine blok moest worden, het diesel geluid past gewoon niet bij zo'n sportief bommetje. Aan de andere kant rijd diesel vaak toch wel lekker soepel, en het chiptunen bij de moderne turbo-diesels is natuurlijk grote fun!
Maarre, als de milano 1750 qua budget zou kunnen, is dan de 159 met dezelfde motor geen optie?
als jullie de GTA houden voor prive-kms heeft je vriendin er toch niks mee te maken waar je je woon-werk verkeer in doet?Dat de MiTo een vrouwenauto is, is de mening van mijn vriendin. Zelf betreur ik die mening ook!! Het zou voor mij absoluut een optie zijn!!
De 159 1750 is nét boven bij budget. Dat houdt op bij zo'n € 30.000...de 159 staat vanaf € 34.000 met de 1750 in de boeken. Met een beetje (!) geluk is de Milano dus net onder de magische grens!!
KLopt helemaal.Dat de Mito in Nederland niet goed verkoopt komt door het Kroymans drama , Nu nog een dealer netwerk waar je voor de Milano terecht kan ...... want nu is het gewoon zeer slecht ( een maand op onderdelen moeten wachten)