De sfeer gaat de goede kant op.....
Jammer dat de heren cq dames moderators zo weinig inlevingsvermogen hebben,
en daarom een ruim 500 pagina's tellend topic, gestart uit liefde voor ons merk,
zonder ook maar eenmaal met de ogen te knipperen dichtgooien.
Om er vervolgens een "non-topic" voor terug te plaatsen.
Waarom? Om uit een privacy discussie te blijven.
Wie heeft er in Nederland nou nog echte privacy? We hebben allemaal een hele rij pasjes in onze
knip, elke scheet die je laat is wel ergens terug te vinden, privacy bestaat anno 2009 helemaal niet meer!
Ik heb best bewondering voor lieden die hun vrije tijd opofferen om dit forum leesbaar te houden, maar schieten
we hier niet een beetje door? Hebben we echt niets beters te doen?
Google streetview is een openbaar toegankelijke tool die bepaalde gegevens gewoon zichtbaar maakt.
Waar je ook kijkt op het internet zijn kentekens vrijwel altijd leesbaar. We hebben in NL zelfs de beschikking over
een RDW site die het mogelijk maakt bepaalde gegevens op te zoeken, gewoon openbaar.....
In de nieuwe richtlijnen lees ik dat als ik een "gespot foto" wil plaatsen, ik het kenteken onleesbaar moet maken.
Wellicht heel dom, maar ik zou niet weten hoe dat moet. En, dwars als ik kan zijn, heb eigenlijk ook helemaal geen
zin om te leren hoe je dat doet. Ik ben het er niet mee eens!
Misschien wordt het tijd dat de moderators zichzelf eens af gaan vragen hoe het toch komt dat er de laatste tijd
vrijwel alleen nog maar onzin-topics en dito comments worden uitgebraakt. Zodra het ergens over gaat wordt
een topic gesloten of in zijn geheel verwijderd. Er valt nog maar weinig te lachen.
Ik noem Zaag, fRank, Diele, Roeltje164 en nog veel meer oer-alfisti, die zie je helemaal niet meer.......
Omdat de algehele sfeer dit jaar dit jaar nogal werd teruggeschroeft met allerhande maatregelen.
Als we daar nou eens naar zouden gaan kijken, hoe het hier gezellig, informatief en bovenal scherp kan zijn en blijven.
De tot nu toe genomen maatregelen hebben tot nu toe namelijk uitsluitend geresulteerd in het wegblijven van icoonen, die
met scherpgeschreven en leuke postings cq topics smaak aan ons forum gaven!
En dan heb ik het beslist niet alleen over Zaag.
Was het daar om te doen? Ik kan het mij niet voorstellen.
Open het oude gespot topic weer, en zie het als een foute beslissing. Dat kan iedereen gebeuren.
Ik probeer overigens niemand te beschadigen. Het gaat slechts om mijn mening.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.