Wat klopt er volgens jou dan niet? Het zou fijn zijn als mensen met verbeteringen komen, daar is het register ook mee gebaat.aangezien er inderdaad eea niet klopt, zal die lijst niet zo betrouwbaar zijn.![]()
Wat klopt er volgens jou dan niet? Het zou fijn zijn als mensen met verbeteringen komen, daar is het register ook mee gebaat.aangezien er inderdaad eea niet klopt, zal die lijst niet zo betrouwbaar zijn.![]()
Italia à Zandvoort 1993 4 juli 1993Kwam nog een krantenknipsel tegen. "Italia à Zandvoort 1993"
Heeft iemand hier meer informatie over of iemand die er bij is geweest? Wie reed er, bijvoorbeeld?
Turbo Spark155TS Q4??
Ik wel.Fraaie plaatjes hoor, jammer dat ik er toen niet bij ben geweest.
Erg fijn zulke herinneringen Tjerry.Ik wel.Fraaie plaatjes hoor, jammer dat ik er toen niet bij ben geweest.Heerlijk het warmdraaien van zo´n TS. In het begin rammelende zuigers en daarna was de beer los.
Frans heeft daarna nog optreden gehad op SPA toen met de Greatest Alfa Race in Privé team
Tjerry
Diverse races en evenementen in 1993-1996 bijgewoond op uitnodiging van de importeur als rijder van o.a. een 155. Zie Francia dit weekend. It's a small world after all.Italia à Zandvoort 1993 4 juli 1993Kwam nog een krantenknipsel tegen. "Italia à Zandvoort 1993"
Heeft iemand hier meer informatie over of iemand die er bij is geweest? Wie reed er, bijvoorbeeld?
155V6 Ti DTM Schübel Engineering Team met Giorgio Francia stimmt
155TS Q4 DTM klasse 2 van Franz Engstler 155 TS uitkomend in de 1993 DTM Klasse D2 (die uit 3 slechts verhikels bestond)
155TS Q4 van Alfa Nederland met Bert van der Heiden en Fred Krab ... en Michel Oprey (de N°16). 155 Q4 Gr. N uitkomend in de 1993 Produktiewagens Koningsklasse. (zie Registro olandese Alfa 155 Q4)