Hier de eigenaar van deze voiture. Ik heb de wagen in oktober uit Duitsland opgehaald voor weinig, optisch in mooie staat, V6 met leer, sportpakket etc. etc. Aan de onderkant zaten wat roestplekjes, maar op het eerste gezicht leek mij dat niet echt schokkend. Aan de binnenschermen was eigenlijk niets te zien trouwens. Totdat ik de wagen op de brug zag en wat van de beschermlaag weg pullekte

Dit verwacht je toch meer bij een oldtimer, afijn mijn 156 is een echte alfa gebleken, zullen we maar zeggen. En gezien de prijs die ik betaald heb, moet je niet teveel zeuren als je wat tegenkomt
Via via bij Ton terecht gekomen voor het laswerk en de rest staat hierboven....
Ik moet zeggen dat Ton net werk heeft afgeleverd en dat ik er echt respect heb voor zijn doorzettingsvermogen

Zeker gezien de projectjes die hij nog heeft staan voor zichzelf.
In de tussentijd heb ik de rest in orde gemaakt zoals LMM, bovenste draagarmen voor, deurvanger, ophangrubbers v/d uitlaat, hoofdremcilinder en een stuk remleiding vervangen en de remmen weer netjes gangbaar gemaakt. Daarbij heb ik wel gezien dat de wagen in z'n leven behoorlijk wat pekel is tegengekomen.
Vandaag heb ik de wagen weggebracht voor de APK, dus ik wacht in spanning af.