Zolang er niet staat wie de opdrachtgever is vul ik de enquete niet in. Als het voor de opleiding is dan neem ik aan dat de resultaten in te zien zijn?
Kritische noot 1: er zijn veel (lees: heel veel) onderzoeken uitgevoerd naar wat potentiele kopers van een webshop verlangen. Deze zijn mijn inziens bruikbaar en relevant. Ik zou door middel van de enquete dieper in gaan op motieven. Waarom is de levertijd zo belangrijk? Hoe zwaar weegt het prijsaspect t.o.v. service?
Kritische noot 2: ik heb bij de vragenlijst een beetje het gevoel dat er een kwalitatief onderzoek in een kwantitatief jasje is gegoten. Het is mijn inziens beter om stellingen op relevantie te laten beoordelen. Bijvoorbeeld: Layout van een website is voor mij erg belangrijk, mogelijk antwoorden: zeer relevant, relevant, onrelevant, zeer onrelevant (neutraal heb je onderzoekstechnisch niets aan
)
Ook is het prettig om gegevens van de respondenten te vergaren als leeftijd, geslacht, woonplaats en hobbymatig/(semi)professionele sleutelaar. Succes met je onderzoek
(stiekem ben ik wel benieuwd naar je onderzoeksopzet
)