Kan iemand mij wat meer info geven aub, ik kom namelijk vanuit OOSTENDE daarheen.
zijn er nog belgen die erheen rijden? Moet er iets betaald worden?
Er is heel weinig info daarover....
Jep. Hier een noorderling die ook gaaten komen er nog noorderlingen? misschien samen die kant op cruissen?
Ook deze noorderling is van plan er heen te gaan.Jep. Hier een noorderling die ook gaaten komen er nog noorderlingen? misschien samen die kant op cruissen?
Entreegeld voor een nieuwjaarsreceptie? Dan zou er geen 'ollander komen Nee, dus.Is er inschrijvingsgeld nodig?
Wel een lidmaatschap..Entreegeld voor een nieuwjaarsreceptie? Dan zou er geen 'ollander komen Nee, dus.Is er inschrijvingsgeld nodig?
Nee, net als voorgaande jaren zijn ook degenen die een keer vrijblijvend kennis willen komen maken met de SCARB welkom.Wel een lidmaatschap..
Welles nietus.... tenzij de website niet volledig is maar dan zou je dat even kunnen aanpassen:Nee, net als voorgaande jaren zijn ook degenen die een keer vrijblijvend kennis willen komen maken met de SCARB welkom.Wel een lidmaatschap..
daar hebben we een apart topic voor Wie helpt Jens terug (door de sneeuw) naar het hoge NoordenHeenweg gaat wel. Nu nog even zien ik weer thuis kom vanaf daar, zonder Novanta
ik kom tot zwolle. beetje ver lopen vanaf daar... komen er geen noordernoorderlingen?Heenweg gaat wel. Nu nog even zien ik weer thuis kom vanaf daar, zonder Novanta
Eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh..............ik heb volgens mij het forum te lang niet bezocht?!?Heenweg gaat wel. Nu nog even zien ik weer thuis kom vanaf daar, zonder Novanta
Hoezo?Eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh..............ik heb volgens mij het forum te lang niet bezocht?!?Heenweg gaat wel. Nu nog even zien ik weer thuis kom vanaf daar, zonder Novanta