Even wat vragen over de benzine. Mag je niet rijden met ron 95? En waar koop je ron102 bij de pomp? alleen in duitsland volgens mij zitten we hier in het oosten wel goed. En de ron98 is ook geen 98 dus misschien moet je stellen max ron98
AG
Mijn idee.binnen de voorwaarden van het regelement heb je al een heel knappe jongen die die 1050 gaat halen met een 75, denk ik...
Ahum Bartman ze hebben niet allemaal ons "postuur"Mijn idee.
Is afhankelijk van je mapping van je ecu natuurlijk... een auto gaat niet harder lopen van 3 puntjes octaan...Ron 95 mag natuurlijk ook wel, maar wie doet dat?
*Ongewijzigd dienen te blijven alle metalen carrosseriedelen
1050kg is niks mis mee... eerst maar eens wegen en dan roepen?
Dus geen evo-kitje?Extra spoilers e.d. zijn niet toegestaan behoudens de standaard TS achterspoiler.
De voorbumper dient origineel te zijn.
De achterbumper dient origineel te zijn echter het onderste deel mag aangepast worden tbv. uitlaat.
Is dit een vraagDus geen evo-kitje?Extra spoilers e.d. zijn niet toegestaan behoudens de standaard TS achterspoiler.
De voorbumper dient origineel te zijn.
De achterbumper dient origineel te zijn echter het onderste deel mag aangepast worden tbv. uitlaat.
lekker...Afgaand op de Poll reken ik op 47 nieuwe deelnemers. Behalfve dan de niet 75 TS rijders...