Had deze een oranje neusje, Squadra Italia voorruitstikker en een italiaanse vlag op de kofferklep?
Dan was ik het........(eindelijk eens een keer gespot in mijn onopvallende macchina).
Groet,
Rob
Mocht je het ooit te weten komen, pb me gerust!Deze wagen zou in het bezit zijn van iemand uit de buurt van Gent.
Kan iemand mij meer info geven.
Graag was ik in contakt gekomen met die man.
http://www.youtube.com/watch?v=H153F0x4 ... r_embedded
Een 75 in oud-beijerland??? ik heb er daar nog noooit 1 gezien en ik ben er toch regelmatig met mijn 33Had deze een oranje neusje, Squadra Italia voorruitstikker en een italiaanse vlag op de kofferklep?
Dan was ik het........(eindelijk eens een keer gespot in mijn onopvallende macchina).
Groet,
Rob
Een 75 in oud-beijerland??? ik heb er daar nog noooit 1 gezien en ik ben er toch regelmatig met mijn 33Had deze een oranje neusje, Squadra Italia voorruitstikker en een italiaanse vlag op de kofferklep?
Groet,
Rob![]()
vertel waar is die ongeveer te spotten?
daar kom ik ook dagenlijks maar heb ik um nog nooit gezienEen 75 in oud-beijerland??? ik heb er daar nog noooit 1 gezien en ik ben er toch regelmatig met mijn 33Had deze een oranje neusje, Squadra Italia voorruitstikker en een italiaanse vlag op de kofferklep?
Groet,
Rob![]()
Zie onderaan pagina 15, heinennoordt tunnel(of hoe je het ook spelt)
Heb ik dat ????daar kom ik ook dagenlijks maar heb ik um nog nooit gezienEen 75 in oud-beijerland??? ik heb er daar nog noooit 1 gezien en ik ben er toch regelmatig met mijn 33![]()
Zie onderaan pagina 15, heinennoordt tunnel(of hoe je het ook spelt)![]()
ik bedoel meer, waar in oud-beijerland ongeveer!
Die verschrikte gezichten ken ik idd!!Even iets anders: de blikken van de medeweggebruikers zijn goud waard, wanneer je met een 1.8 ie en CSC-middendempervervanger en Supersprint einddemper uit de Heinenoordtunnel rijdt in de 4e versnelling. Krijg je toch flink wat verschrikte gezichten van.
Groet,
Rob