kom er zo langzamerhand zelf achter dat ik er al soms naast grijp

als je beter kunt hamsteren ,wat moet je dan hamsteren?maak me zorgen over bijvoorbeeld de Hardyschijven enzo...
wat denken jullie ,terechte zorg?
Ja, die bedoel ik. Jullie bedoelen natuurlijk transaxles in het algemeen.waren dat niet zeldzame optes bij de 75?kan me geen ander topic herinneren in ieder geval hierover.
Maar dat topic gaat ook meer over aparte, zeldzame dingen die ooit nieuw geleverd zijn op de 75... Dit topic gaat meer over vervangingsdelen en/of slijtagedelen die steeds minder makkelijk te verkrijgen zijn.Ja, die bedoel ik. Jullie bedoelen natuurlijk transaxles in het algemeen.waren dat niet zeldzame optes bij de 75?kan me geen ander topic herinneren in ieder geval hierover.
Ik kan je één ding vertellen, de Scarb gaat echt geen productie voorschieten. Maar dat moet je ook niet willen. Je kunt samen de handen in één vouwen en goede afspaken maken met elkaar en de producent die het onderdeel gaat maken.Precies. Dan is de club niet alleen voor beetje l$%llen en gezelligheid, maar ook nuttig, en vult een gat dat de fabriek laat liggen.
En door samen te werken met andere clubs voorkom je dat je iets twee keer doet. En je kan de kosten spreiden over meer. Want voorschieten moet je nartuurlijk wel. Heeft de club hiervoor reserves die gebruikt kunnen en mogen worden?
Bij de Ducati club weet ik dat de reserves groot genoeg zouden zijn.