Ciao!
Omdat ik op dit moment "voor de zaak" (leasewagen) een AR 147 JTD rij en die ook is getuned door Squadra (nu rond de 170 PK) was ik benieuwd hoeveel mensen er hier op het forum eigenlijk ook een Alfa Romeo Diesel rijden en of die ook getuned is ja of nee? En als ie getuned is dan zou ik willen weten waar je hem hebt getuned en hoe je dit bevalt?
Ik vind het in ieder geval super want de presaties zijn echt verbeterd!! Optrekken in versnelling drie, vier en vijf is gruwelijk!! Hij is echt snel en zo zou Alfa Romeo standaard zijn diesels eigenlijk moeten afleveren. Ik rij al heel snel rond de 170 a 180..
Ook rijders van bijv Lancia (en dan doel ik meer op de nieuwe Delta), Fiat (Bravo Multijet bijvoorbeeld) mogen hun mening geven hoor. Aub dan even vermelden hoeveel de auto standaard aan PK's had en hoeveel ie er na tuning heeft gekregen en wat je ervaring is tot nu toe. Alles wat Italiaans is en diesel heeft is welkom!
Dit is denk ik dan ook meer bedoeld voor de zakelijke rijders op het forum (als die er zijn) want die rijden dan ook grotendeels diesel.
Dit alles uit pure interesse!
Ciao!