ben erbij!!!!!!!
heb al ruim een half jaar geleden vrij gevraagd, dus komen doe ik!!
We mogen er niet bij zijn Met squadra italia (leg ik nog wel een keer uit in een PGtje)ik ben er ook bij!!!
ik zie alleen niks staan van : Demo alfa Modern of iets over Squadra italia???? Kees Jan weet jij iets meer????????????
Dan maar weer de sport klasse doen, De Trofeo is voor mij denk iets te hoog gegrepenWe mogen er niet bij zijn Met squadra italia (leg ik nog wel een keer uit in een PGtje)ik ben er ook bij!!!
ik zie alleen niks staan van : Demo alfa Modern of iets over Squadra italia???? Kees Jan weet jij iets meer????????????
Als het goed is rij ik met de Trofeo mee met nieuwe motor..............
Okay dan samen met nog een paar een box huren?Dan maar weer de sport klasse doen, De Trofeo is voor mij denk iets te hoog gegrepenWe mogen er niet bij zijn Met squadra italia (leg ik nog wel een keer uit in een PGtje)ik ben er ook bij!!!
Ga je zaterdag toch?Ik weet het nog niet. Er is ook een 2000 & 2600 meeting op de zondag. Moeilijk kiezen hoor.
Wat mij betreft, okay, meestal huren we hem samen met gerben en arie, maar hoe meer zielen hoe meer vreugdOkay dan samen met nog een paar een box huren?Dan maar weer de sport klasse doen, De Trofeo is voor mij denk iets te hoog gegrepenWe mogen er niet bij zijn Met squadra italia (leg ik nog wel een keer uit in een PGtje)
Blijft jammer.. had jullie graag zien racen op SS! Maar kom jullie vast wel ergens tegen nogWat mij betreft, okay, meestal huren we hem samen met gerben en arie, maar hoe meer zielen hoe meer vreugdOkay dan samen met nog een paar een box huren?Dan maar weer de sport klasse doen, De Trofeo is voor mij denk iets te hoog gegrepen
ps. heb al het een en ander van gerben vernomen over het pg tje
ik ook niet, ff mailtje sturen....Kan mijn inschrijfformulier nergens vinden !!!!!!